Bli medlem i Svenska Brukshundklubben

Du och Svenska Brukshundklubben

Som medlem i Svenska Brukshundklubben får du och din hund tillgång till ett av Sveriges bästa och bredaste utbud av hundkurser. Allt från valp- och allmänlydnadskurser till kurser inom tjänstehund och olika hundsporter. Du hittar aktuella kurser via våra lokala brukshundklubbar.

Förutom tillgång till träningsytor och träningsgrupper finns ett stort utbud av utbildningar, tävlingar, prov, utställningar, mentaltest/beskrivningar mm som du kan delta i. Du får också tidningen Brukshunden och olika medlemsförmåner exempelvis rabatt på hundförsäkring hos Agria Djurförsäkring.

Är du mellan 6-25 år?

Är du barn/ungdom mellan 6-25 år blir du medlem via Sveriges Hundungdom (SHU) där du väljer Svenska Brukshundklubben som en av dina valbara klubbar. Bli ungdomsmedlem via SHU

OBS! För att du ska få rätt medlemsavgift:

För att du ska få rätt medlemsavgift (du ska bara betala en förbundsavgift oavsett hur många klubbar du är med i) ber vi dig som är ny medlem att teckna ditt första medlemskap och gå hela vägen genom betalning innan du eventuellt lägger till medlemskap i ytterligare en eller flera klubbar.

Första gången väljer du "Ordinarie medlem med förbundsavgift" nedan, fyller i dina uppgifter och lägger eventuellt till en eller flera familjemedlemmar innan du klickar på Fortsätt för att gå vidare till betalning.

När du betalat det första medlemskapet kan du bli medlem i ytterligare klubbar, då finns bara alternativet "Ordinarie medlem utan förbundsavgift" att välja.

Får du ändå upp "Ordinarie medlem med förbundsavgift" trots att du är medlem så är du inte inloggad, det kan du göra genom att trycka "Logga in" från denna sida